دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

دانلود آهنگ های جدید و قدیمی ایرانی با لینک مستقیم | سایت دانلود جدیدترین آهنگ ها و ترانه های پارلین موزیک

دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

دانلود آهنگ های جدید و قدیمی ایرانی با لینک مستقیم | سایت دانلود جدیدترین آهنگ ها و ترانه های پارلین موزیک

دانلود آهنگ جدید هادی نوروزی بنام آرزو با لینک مستقیم


دانلود آهنگ جدید هادی نوروزی بنام آرزو با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید هادی نوروزی بنام آرزو با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ آرزو و دانلود سایر آهنگ های جدید هادی نوروزی

دانلود آهنگ جدید آرزو,دانلود آهنگ ارزو با لینک مستقیم,متن آهنگ آرزو از هادی نوروزی,دانلود آهنگ آرزو از هادی نوروزی,دانلود آهنگ های جدید هادی نوروزی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید آرزو از هادی نوروزی,Download New Music,Download New Music Hadi Norouzi,Download New Music Hadi Norouzi – Arezoo

دانلود آهنگ جدید هادی نوروزی بنام آرزو

دانلود آهنگ جدید هادی نوروزی بنام آرزو با لینک مستقیم

Download New Music Hadi Norouzi – Arezoo

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن دانلود آهنگ جدید هادی نوروزی بنام آرزو :

کنارم بشین تا نگاهت کنم  نگاه کردن تو نیاز منه

 خدارو کنار تو حس میکنم  پرستیدن تو نماز منه

 تو آغوش تو حال من بهتره  کویر تن من پر از گل شده

 غرورت زمانی که پیش منی  میدونم دچار تحمل شده

 صدات میکنم تا همه بشنون  بفهمن هنوزم تو مال منی

 واسه داشتنت از خودم میگذرم تو این راه تو از من جلو میزنی

دانلود آهنگ جدید هادی نوروزی بنام آرزو

 میدونی برای رسیدن به تو   خودم دنیارو زیر و رو میکنم

 همین کافیه تا اراده کنی  جهانو با تو روبرو میکنم

 همین که تو باشی دلم راضیه  همه آرزوهامو از من بگیر

 اگه دنیا هرچی که داشتم گرفت  تو این دلخوشی هامو از من نگیر

 بگو این روزا از خدا چی بخوام  کنار تو هر چی بگی دارم

 به آیندهه با تو دلم روشنه  این احساسو جز تو به کی دارم

دانلود آهنگ جدید هادی نوروزی بنام آرزو

 صدات میکنم تا همه بشنون  بفهمن تو هنوزم مال منی

 واسه داشتنت از خودم میگذرم  تو این راه تو از من جلو میزنی

 > میدونی برای رسیدن به تو  > خودم دنیارو زیر و رو میکنم

 > همین کافیه تا اراده کنی  > جهانو با تو روبرو میکنم

دانلود آهنگ جدید هادی نوروزی بنام آرزو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.