دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

دانلود آهنگ های جدید و قدیمی ایرانی با لینک مستقیم | سایت دانلود جدیدترین آهنگ ها و ترانه های پارلین موزیک

دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

دانلود آهنگ های جدید و قدیمی ایرانی با لینک مستقیم | سایت دانلود جدیدترین آهنگ ها و ترانه های پارلین موزیک

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام تعادل

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام تعادل با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید تعادل از امیر تتلو با لینک مستقیم + متن آهنگ تعادل به همراه دانلود سایر آهنگ های جدید و قدیمی امیر تتلو

دانلود آهنگ جدید تعادل از امیر تتلو با لینک مستقیم,ئدانلود آهنگ جدید تعادل,دانلود آهنگ تعادل,دانلود آهنگ تعادل با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام تعادل,دانلود آهنگ های جدید امیر تتلو,متن آهنگ تعادل از امیر تتلو,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ خیلی وقتا کم آوردم ، خدافظی کردم ولی بازم که اومدم

دانلود آهنگ جدید تعادل از امیر تتلو

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام تعادل با لینک مستقیم

دانلود آهنگ های جدید امیر تتلو

برای دانلود آهنگ تعادل به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام تعادل با دو کیفیت 128 و 320


دانلود آهنگ جدید حمید عسکری بنام نشان مهربانی با لینک مستقیم + متن آهنگ جدید حمید عسکری بنام نشان مهربانی با دو کیفیت متفاوت 128 و 320



آهنگ جدید حمید عسکری بنام نشان مهربانی


دانلود آهنگ جدید نشان مهربانی,دانلود آهنگ جدید نشان مهربانی با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید حمید عسکری بنام نشان مهربانی,متن آهنگ جدید نشان مهربانی از حمید عسگری,دانلود آهنگ های جدید حمید عسگری,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ جدید مثه شبنم دلنشین باش که به هر دلی بشینی,دانلود آهنگ جدید مثه بارون مهربون باش همه چترا به تنت شن

دانلود آهنگ جدید امشب از مجید خراطها

دانلود آهنگ جدید امشب از مجید خراطها با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید امشب,دانلود آهنگ جدید امشب با لینک مستقیم,دانلود آهنگ امشب با صدای مجید خراطها,دانلود آهنگ های جدید مجید خراطها,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام امشب,دانلود آهنگ از امشب زندگیت میشه همونی,دانلود آهنگ وقتی زل میزنی امشب تو چشماش بگو عکسه منو میبینی یا نه

دانلود آهنگ جدید امشب از مجید خراطها

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام امشب با لینک مستقیم

ترانه , موزیک , تنظیم و میکس و مسترینگ: مجید خراطها

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید و زیبای مجید خراطها بنام امشب با دو کیفیت 128 و 320

متن آهنگ جدید مجید خراطها بنام امشب :

از امشب زندگیت میشه همونی

که تو میخواستی پیگیرت نباشم

هزار بار بهت گفتم این بار میرم

ولی امشب باید جدی جداشم

دیگه وقتی که تنها میری جایی

کسی سوهانه اعصابت نمیشه

دانلود آهنگ جدید امشب از مجید خراطها

دیگه نیستم که روبروت بشینم غذاهات دیگه هناقت نمیشه

نمیدونم چقد باهاش ایاغی نمیدونم پیشش میشینی یا نه

وقتی زل میزنی امشب تو چشماش بگو عکسه منو میبینی یا نه

آهای عشقه جدیده هستیه من

بگو اصلا تو دوسش داری یا نه

وقتی بعضی شبا دلش میگیره بگو سر به سرش میذاری یا نه

نه نفرین میکنم از هم جدا شین نه از خدا میخوام امشب بمیری

فقط دستایه عشقه من ظریفه

دانلود آهنگ جدید امشب از مجید خراطها با لینک مستقیم

مبادا دستشو محکم بگیری

باید منو ببخشی بابته تمومه دروغایی که بهت نگفتم

بی مهریایی که بهت نکردم و بی محلیایی که بلد نبودم

یه لحظه گوش کن میرم ولی تو

قسم بخور که تصمیمت همین بود

الان بدجوری داغونم عزیزم

منو یادت بیار حقه من این بود

میدونم هستیه من بودی یک عمر ازم چیزی به عشقت گفتی یا نه

دانلود آهنگ جدید امشب از مجید خراطها از پارلین موزیک

از امشب که سرت رو شونه هاشه

یه ذره یاد من میفتی یا نه

خدافظ بارو بندیلم رو بستم ولی میدیدمت یک لحظه ای کاش

دیگه جدی دارم میرم عزیزم تو رو خدا مواظبه خودت باش

آهای عشقه جدیده هستیه من

بگو اصلا تو دوسش داری یا نه

وقتی بعضی شبا دلش میگیره بگو سر به سرش میذاری یا نه

دانلود آهنگ جدید امشب از مجید خراطها

نه نفرین میکنم از هم جدا شین نه از خدا میخوام امشب بمیری

فقط دستایه عشقه من ظریفه

مبادا دستشو محکم بگیری

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام امشب

دانلود آهنگ جدید فرداد آوید بنام لحظه ها

دانلود آهنگ جدید فرداد آوید بنام لحظه ها

دانلود آهنگ جدید لحظه ها از فرداد آوید

دانلود آهنگ جدید فرداد آوید بنام لحظه ها با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ جدید لحظه ها از فرداد آوید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید لحظه ها,دانلود آهنگ جدید فرداد آوید بنام لحظه ها,دانلود آهنگ جدید لحظه ها با صدای فرداد آوید,دانلود اهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ های جدید فرداد آوید,متن آهنگ جدید لحظه ها از فرداد آوید,دانلود آهنگ قفل سکوت این دلو وقتی حضور تو شکست

دانلود آهنگ جدید فرداد آوید

ترانه: محمد محمدی , تنظیم: میلاد ابولفضلی , گیتار: امیر افتخاری و رامبود رفعت

برای دانلود آهنگ لحظه ها به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید فرداد آوید بنام لحظه ها :

قفل سکوت این دلو وقتی حضور تو شکست

مقصد این ترانه ها به سمت تو بوده و هست

حال خوش امروز من دلیل و باعثش تویی

تموم دل شوره زدن دلیل و باعثش تویی

شبای من بدون تو همیشه یلدا بوده

غربت و تنهاییم به اندازه ی دنیا بوده

دنیای این روزای من با تو چه عاشقونس

دانلود آهنگ جدید لحظه ها از فرداد آوید با لینک مستقیم

وقتی کنارم باشی یعنی زندگی تو خونس

تصویر با تو بودنم قاب تمومه لحظه هاس

این حس ناب عاشقی مهمون لحظه های ماست

روزای تلخمو باید بسپرمش به دست باد

حالا که لحظه ی قشنگ بودن تو رخ داد

به خودم قول میدم اینبار دیگه از دستت ندم

قید تنها شدنو واسه همیشه من زدم

هوای تو توی سرم پیچیده کم نمیشه

دانلود آهنگ جدید لحظه ها از فرداد آوید با لینک مستقیم

جز تو کسی باعث آرامش دردم نمیشه

دنیای این روزای من با تو چه عاشقونس

وقتی کنارم باشی یعنی زندگی

دانلود آهنگ جدید امیر علی زمانی بنام ای وای با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید ای وای از امیر علی زمانی

دانلود آهنگ جدید امیر علی زمانی بنام ای وای با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید ای وای از امیر علی زمانی با لینک مستقیم,دانلود آهن جدید ای وای,دانلود آهنگ جدید ای وای با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید ای وای با صدای امیر علی,دانلود آهنگ جدید ای وای از امیر علی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ های جدید امیر علی زمانی

آهنگ های جدید امیر علی زمانی

ترانه: علیرضا پیروزی , آهنگ: محمد ناظمی , تنظیم: بابک مافی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید ای وای از امیر علی زمانی با لینک مستقیم + متن آهنگ ای وای به همراه دانلود سایر آهنگ های جدید و قدیمی امیر علی زمانی تو خونس

تصویر با تو بودنم قاب تمومه لحظه هاس

این حس ناب عاشقی مهمون لحظه های ماست

دانلود آهنگ جدید فرداد آوید بنام لحظه ها

متن آهنگ جدید تعادل از امیر تتلو :

خیلی وقتا کم آوردم ، خدافظی کردم ولی بازم که اومدم

دستای منو وِل نکن که تعادل ندارم ، ادا اطواری نمونده که برا تو درارم

بذار همه غماتو برا من ، دارم هواتو الآنم ، به خدا کم بهاتو ندادم

مهم نیست ، حرفای مردم گذشته ها گذشته ، گذشته

مهم نیست ، هرکاری کردی ، منم همون کارارو کردم ، همش از روی تنهایی و خشمِ

نذار اینا چشماتو کنه خیس

دانلود آهنگ جدید تعادل از امیر تتلو از پارلین موزیک

مهم اینه که دیگه بد دورِت نیست ، الکله نیست ، هر دو متریت هنگ اُوِر نیست

مهم اینه که بهتر از خودت نیست

دستای منو وِل نکن که تعادل ندارم ، ادا اطواری نمونده که برا تو درارم

بذار همه غماتو برا من ، دارم هواتو الآنم ، به خدا کم بهاتو ندادم

دوباره تو اتاقم تنها میشینم ، دوباره تو تنهاییم تورو میبینم

همه جا پیشِ منی همه جا با من حرف میزنی

یه حس مثه بوسیدنی..یه احساس بوسیدنی

دانلود آهنگ جدید تعادل از امیر تتلو از پارلین موزیک

دوباره رو تنِ من عطرِ تَنِت هست ، باز همه وجودم از خندیدنت مست

همینجا روبه رویی ، همه جا حتی وقتی دورِ دوری

ما با هم رو به نوریم

دستای منو وِل نکن که تعادل ندارم ، ادا اطواری نمونده که برا تو درارم

بذار همه غماتو برا من ، دارم هواتو الآنم ، به خدا کم بهاتو ندادم

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام تعادل


دانلود آهنگ جدید فرداد آوید بنام لحظه ها